Гарантія та гарантійні випадки

   Гарантія поширюється на всі товари, представлені в інтернет-магазині "MyDim". Період гарантії можна перевірити у нас на сайті або в супровідних документах.
   В гарантійному талоні – не обов'язково зазначається: модель, серійний номер, дата продажу товару і термін гарантії.
   Термін гарантії – період часу, який розпочинається з дня отримання покупцем (кінцевим споживачем) товарнотранспортної накладної  і закінчується, згідно з інформацією в гарантійному талоні, або на сайті.

   Гарантійний строк товару – надає право передати товар, для ремонту в авторизований сервісний центр виробника товару для беззкоштовного усунення гарантійного випадку.

   Гарантія не розповсюджується на товар, в якому були виявлені порушення правил зберігання, транспортування або використання товару.

Сервісний центр ви знайдете у Вашому місті або в довколишніх містах на сайтах офіційних представників або звернувшись до нас листом на пошту 7firelion7@gmail.com

Якщо Ваш товар не відремонтували в сервісному центрі, та надали висновок про неможливість усунення поломки, в такому випадку товар замінюється на аналогічний новий або на інший за вартістю.

Необхідні документи для обміну:

  1. Товар у повній комплектації.
  2. Документ про оплату, що підтверджує придбання у нас.
  3. Гарантійний талон.
  4. Висновок про неможливість усунення поломки.

 

Умови повернення товару
   Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

   Повернення або обмін товару Ви можете здійснити протягом 14 днів з моменту придбання товару, згідно Статті 9 «Закону захисту прав споживачів» від 19.03.1994 року.
   При розірванні договору купівлі-продажу (отримання товару продавцем), розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Вартість доставки не повертається.

  1. Повернення товару можливе за умови, якщо:
    • Товар не вмикався і не був у вживанні;
    • Збережена упаковка та комплектація товару;
    • Товарний вигляд виробу збережено;
    • Збережені споживчі властивості товару;
    • Збережені заводські пломби, ярлики товару;
  2. Процес повернення:
    • Напишіть нам на електронну пошту або зателефонуйте, щоб узгодити повернення.
    • Залиште товар у первісному вигляді та упаковці.
    • Витрати на повернення несе споживач, якщо інше не передбачено умовами продажу.
  3. Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем.

Більше інформації ви можете знайти в Законі України "Про захист прав споживачів" натиснувши тут.