Гарантія та гарантійні випадки
Гарантія поширюється на всі товари, представлені в інтернет-магазині "MyDim". Період гарантії можна перевірити у нас на сайті або в супровідних документах.
В гарантійному талоні – не обов'язково зазначається: модель, серійний номер, дата продажу товару і термін гарантії.
Термін гарантії – період часу, який розпочинається з дня отримання покупцем (кінцевим споживачем) товарнотранспортної накладної і закінчується, згідно з інформацією в гарантійному талоні, або на сайті.
Гарантійний строк товару – надає право передати товар, для ремонту в авторизований сервісний центр виробника товару для беззкоштовного усунення гарантійного випадку.
Гарантія не розповсюджується на товар, в якому були виявлені порушення правил зберігання, транспортування або використання товару.
Сервісний центр ви знайдете у Вашому місті або в довколишніх містах на сайтах офіційних представників або звернувшись до нас листом на пошту 7firelion7@gmail.com
Якщо Ваш товар не відремонтували в сервісному центрі, та надали висновок про неможливість усунення поломки, в такому випадку товар замінюється на аналогічний новий або на інший за вартістю.
Необхідні документи для обміну:
- Товар у повній комплектації.
- Документ про оплату, що підтверджує придбання у нас.
- Гарантійний талон.
- Висновок про неможливість усунення поломки.