0
UA
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Рукавички Mechanix M-Pact Fingerless Black M

Артикул: 754.01.07
1 357 грн
В наявності
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Розмір
Замовити швидко

Безкоштовна доставка замовлень на суму від 3000 грн. при попередній оплаті на карту Приват Банка.

Ми співпрацюємо з перевіреними службами доставки для забезпечення швидкої та надійної доставки вашого замовлення:

  1. Нова Пошта Зручна доставка до найближчого відділення Нової Пошти або кур'єром до вашої адреси — це один із найпопулярніших способів отримання товарів в Україні. Ви можете обрати бажане відділення під час оформлення замовлення.
  2. Meest Також доступна доставка через Meest — ще один популярний сервіс, який гарантує своєчасну доставку ваших покупок до поштомату або відділень по всій країні.

Час Доставки

   Час доставки залежить від місцезнаходження, але зазвичай ми рекомендуємо очікувати 1-3 робочих днів після підтвердження замовлення.
    Якщо у вас є додаткові питання щодо оплати чи доставки, не соромтеся звертатися до нашої служби підтримки! Ми завжди готові допомогти!
   Дякуємо за те, що обираєте нас!

 

  1. Наложений платіж Ви можете обрати оплату при отриманні замовлення через наложений платіж. У цьому випадку ви сплачуєте готівкою безпосередньо кур'єру або у відділенні служби доставки під час отримання товару. Це зручно, якщо ви хочете перевірити товар перед оплатою.
  2. Оплата на карту ПриватБанку Здійснити оплату можна також шляхом переказу коштів на нашу картку ПриватБанку. Після оформлення замовлення ви отримаєте всі необхідні реквізити для переказу. Цей метод є швидким і безпечним.
  3. Оплата на розрахунковий рахунок ФОП Якщо вам зручніше здійснити оплату через банківський переказ, ми готові надати вам дані для оплати на наш розрахунковий рахунок як фізичної особи-підприємця (ФОП). Після підтвердження вашого платежу ваше замовлення буде оперативно оброблено.

Гарантія та гарантійні випадки
 Гарантія поширюється на всі товари, представлені в інтернет-магазині "MyDim". Період гарантії можна перевірити у нас на сайті або в супровідних документах.
   В гарантійному талоні – не обов'язково зазначається: модель, серійний номер, дата продажу товару і термін гарантії.
   Термін гарантії – період часу, який розпочинається з дня отримання покупцем (кінцевим споживачем) товарнотранспортної накладної  і закінчується, згідно з інформацією в гарантійному талоні, або на сайті.

   Гарантійний строк товару – надає право передати товар, для ремонту в авторизований сервісний центр виробника товару для беззкоштовного усунення гарантійного випадку.

   Гарантія не розповсюджується на товар, в якому були виявлені порушення правил зберігання, транспортування або використання товару.

Сервісний центр ви знайдете у Вашому місті або в довколишніх містах на сайтах офіційних представників або звернувшись до нас листом на пошту 7firelion7@gmail.com

Якщо Ваш товар не відремонтували в сервісному центрі, та надали висновок про неможливість усунення поломки, в такому випадку товар замінюється на аналогічний новий або на інший за вартістю.

Необхідні документи для обміну:

  1. Товар у повній комплектації.
  2. Документ про оплату, що підтверджує придбання у нас.
  3. Гарантійний талон.
  4. Висновок про неможливість усунення поломки.

 

Умови повернення товару
   Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

   Повернення або обмін товару Ви можете здійснити протягом 14 днів з моменту придбання товару, згідно Статті 9 «Закону захисту прав споживачів» від 19.03.1994 року.
   При розірванні договору купівлі-продажу (отримання товару продавцем), розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Вартість доставки не повертається.

  1. Повернення товару можливе за умови, якщо:
    • Товар не вмикався і не був у вживанні;
    • Збережена упаковка та комплектація товару;
    • Товарний вигляд виробу збережено;
    • Збережені споживчі властивості товару;
    • Збережені заводські пломби, ярлики товару;
  2. Процес повернення:
    • Напишіть нам на електронну пошту або зателефонуйте, щоб узгодити повернення.
    • Залиште товар у первісному вигляді та упаковці.
    • Витрати на повернення несе споживач, якщо інше не передбачено умовами продажу.
  3. В разі повернення, ми зобов’язані повернути кошти протягом 14 днів з моменту отримання повернутого товару.

Більше інформації ви можете знайти в Законі України "Про захист прав споживачів" натиснувши тут.

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.